Pracownik działu ofertowania i obsługi kontraktów branża budowlana
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych,
- przygotowanie ofert dla inwestorów,
- bezpośrednie rozmowy z inwestorami, projektantami, podwykonawcami,
- prowadzenie negocjacji z wykonawcami i dostawcami zaangażowanymi w projekty,
- sporządzanie zestawień porównawczych otrzymanych ofert i ich analiza,
- analiza dokumentacji projektowej i dokumentów przetargowych,
- przygotowanie dokumentacji projektowej/koncepcyjnej niezbędnej do przygotowania oferty,
- przygotowywanie dokumentów potrzebnych do sporządzenia wyceny, oferty,
- współpraca z Inwestorem,
- współpraca z pozostałymi działami firmy (w tym kierownictwem kontraktów) celem optymalizacji kosztów,
- wsparcie Kierowników Kontraktów.
Wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe techniczne najchętniej: budowlane, inżynieria środowiska, ochrona środowiska, energetyka, elektroenergetyka, bądź pokrewne,
- umiejętność czytania dokumentacji technicznej i projektowej,
- praktyczna umiejętność sporządzania koncepcji/dokumentacji projektowej,
- praktyczna umiejętność sporządzania przedmiarów i kosztorysów,
- praktyczna znajomość pakietu MS Office (Excel, Word), Norma, BIMestiMate, środowiska CAD.
Mile widziane:
- praktyczna znajomość przepisów Prawa Budowlanego, Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz przepisów z nimi związanych,
- doświadczenie w pracy na stanowisku kosztorysanta lub/i asystenta projektanta,
- umiejętność czytania dokumentacji projektowej,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- wynagrodzenie 4 500-7 500 brutto przy umowie o pracę w zależności od doświadczenia,
- wynagrodzenie 6 500-9 500 brutto przy umowie B2B w zależności od doświadczenia,
- stabilne warunki zatrudnienia: rodzaj umowy do wyboru, wynagrodzenie zależne od doświadczenia i wyników procesu rekrutacyjnego plus system motywacyjny uzależniony od efektywności wykonania powierzonych zadań,
- możliwość rozwoju zawodowego: poprzez samodzielną pracę nad ważnymi projektami, współpracę z najlepszymi specjalistami, awans, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
- niezbędne narzędzia pracy m.in. telefon służbowy, laptop oraz do dyspozycji samochód na zlecone wyjazdy służbowe,
- dyskretny i przejrzysty proces rekrutacji - każdy Kandydat jest na bieżąco informowany o statusie swojej aplikacji,
- pracę w Firmie będącej Liderem na krajowym rynku inwestycji związanych z budową Ciepłowni Geotermalnych.
Przejrzysty i prosty proces rekrutacji:
Każdy Kandydat jest na bieżąco informowany o statusie swojej aplikacji.
- etap1 – aktualizacja statusu po analizie CV - 3-5 dzień roboczy po aplikacji.
- etap 2 – rozmowa z rekruterem – ok. 5 dni po aplikacji.
- etap 3 – rozmowa z Zarządem/Członkiem Zarządu w siedzibie Firmy i decyzja – w dogodnym terminie.
O Spółce:
ENERGY SOLUTIONS Sp. z o.o. działalność prowadzi od 2003 roku. Od ponad 20 lat zaspokajamy oczekiwania naszych Klientów. Naszymi atutami są doświadczenie, profesjonalna kadra inżynierska oraz najwyższa jakość potwierdzona licznymi certyfikatami i standardami, m.in. ISO 9001. Stawiamy na ciągły rozwój kompetencji we współpracy z ośrodkami naukowo-badawczymi. Korzystamy ze wsparcia wyspecjalizowanych spółek partnerskich, co daje nam gwarancję optymalizacji obsługiwanych inwestycji.
Zajmujemy się:
- budową ciepłowni geotermalnych wraz z infrastrukturę towarzyszącą,
- budową obiektów przemysłowych i budownictwa ogólnego,
- budową obiektów i instalacji dla sektora energetycznego,
- budową obiektów energetycznych w oparciu o niskoparametrowe strumienie energii, takie jak: ciepło opadowe, wody stojące, wody stojące, wody płynące, ścieki oczyszczone, a także sprężarkowe i absorpcyjne pompy ciepła,
- budową obiektów użyteczności publicznej,
- sporządzaniem dokumentacji,
- przeprowadzaniem audytów,
- doradztwem inżynieryjnym i technologicznym.
Nasza oferta obejmuje:
- wykonywanie linii przesyłowych elektroenergetycznych,
- budowę i modernizację elektrociepłowni,
- budowę i modernizację bloków energetycznych,
- budowę obiektów oraz instalacji OZE,
- wykonywanie stacji transformatorowych – rozdzielni średniego napięcia i niskiego napięcia,
- kompleksową realizację sieci oraz instalacji energetycznych,
- wykonywanie instalacji automatyki i sterowania,
- montaż systemów teletechnicznych
- instalacje systemów zarządzania budynkiem (BMS)
- instalacje inteligentnych budynków,
- kompleksowe zarządzanie inwestycją,
- przeprowadzanie audytów energetycznych,
- doradztwo w zakresie regulowania efektywności energetycznej w realizowanych inwestycjach.
O naszym profesjonalizmie i wiarygodności świadczy szerokie grono zadowolonych Zleceniodawców.